ثبت، پردازش و ارسال سفارش
ثبت سفارش در گوشت هکمتان در تمامی ساعات شبانه ‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. در شهر همدان ، ارسال سفارشات در روزهای کاری از ساعت ۱۰ الی ۲۲ و در روزهای تعطیل و جمعه، از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در بازه‌های ۲ ساعته صورت می‌گیرد.

بعد از اتمام فرایند سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه‌ی زمانی دریافت سفارش خود را انتخاب نماید تا خرید کاربر در زمان مورد نظر خودش برای ایشان ارسال گردد.

در شهر همدان ، ارسال رایگان میباشد

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت گوشت هکمتان، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش گوشت هکمتان بر انجام هر چه بهتر این فرآیند می‌باشد. با وجود این، در صورتی که به هر دلیلی تامین کننده اصلی امکان تامین کالای مورد سفارش را پیدا نکند ، حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای گوشت هکمتان محفوظ است و کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند عدم امکان تامین کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد.

درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای گوشت هکمتان محفوظ است. گوشت هکمتان در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت گوشت هکمتان می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.